27 Ağustos 2008 Çarşamba

Bir Kızın Sex Macerası Diyalogları

kız : Anneme nereye gidiyorum diyim?
erkek : Sınava de.
kız : Ne sınavına derse?!?
erkek : Yerleştirme sınavı dersin.


kız : Hani dondurma çıkacaktı burdan?
erkek : Biraz daha yala çıkar...
kız : Yalancı! Bu külah boş!
erkek: Ya sıçtırma külahına, yala sen!


kız : Ama bu çok büyük!
erkek: Merak etme işimiz bitince küçülür.
kız : Tamam o zaman

kız : Sen şimdi bunu benim içime mi sokacaksın???
Erkek : Yok hayır paket yapıcam. Evde oynarsın.


erkek : Gel benzin istasyonculuğu oynayalım.
kız : Nasıl oynanıyor ki?!?
erkek : Sen araba olacan, ben benzin istasyonu olucam. Hortumla sana benzim koyucam.
kız : Peki ama kurşunsuz olsun. Ayyy acıdıı...


erkek : Hadi soyun burası çıplaklar kampı.
kız : Peki...
erkek :Aaaa, bak yerde elmas var.
kız : Hani nerdee? Ahhhhh!


erkek: Sen artık kadınsın.
kız : Ben o kadar büyümedim.


erkek: Yavrum bu gece beni bitirdin. Dile benden ne dilersen.
kız :Şeyy... özür dilerim...
erkek : Ohaaaa!?!


kız : Bugün üzerimde bir ağırlık var...
erkek: İstersen ben ineyim, sen altta pozisyon alalım?
kız : Oluur.


kız : Ayyy Necati dur dur ezan okunuyo...
erkek : Haydaaaa..!


kız : Yaaa aaşkım
erkek : Efendimm canım.?
kız : Bu sıvının bademciklerime iyi geleceğine emin misin?
erkek : Sus ve yutmaya devam et!


kız : Peki sadece zara kadar sokucağını nerden bileyim?
erkek :Falına baktık ya öyle yazıyodu. Merak etme, bana güven.
kız :Haa doğru.

Hiç yorum yok: